tisdag 14 april 2009

JEFF

Här är LO:n som jag gjorde till tävlingen på Nola. Det är min mellangrabb som nu står på tur för att vara modell.
Färgvalet var begränsat och blått och rött är inga färger jag normalt skulle välja den här årstiden. Men nu var det, det som bjöds på, och det är ju det som är meningen, det är ju en utmaning.
Och det är ganska kul när man har begränsat med material att använda.
Nu är påsken över och det är lovet kvar nu, som tur är så verkar vi få ett fint påsklovsväder, så nu ska vi ut, barnen har massor de vill göra, så det är bara att lämna datorn.
Hej o hå...

3 kommentarer:

Linda sa...

Vad fin!! Både LOn (om det är så man säger, kan inte riktigt scrapsnacket) och killen på bilden! :)

Kramar, Linda

Anonym sa...

Jag håller verkligen med om att det var svåra färger att jobba med.
Men du lyckades få till en väldigt fin LO med tanke på vad vi hade att jobba med.
Lycka till i fortsättningen

ScrapMi@ sa...

Kan bara hålla med föregående talare att Du fått till det så fint för dom färgerna var supersvåra!!!!!

Men Du har verkligen lyckats!!
Jag gillar oxå killen på bilden =))))))))

Kram//Mia