måndag 6 april 2009

Barnskor




Nu har jag hittat dessa söta små skor på nätet. En lite tjejsko och en kill modell.
Det här är de första jag har provat på och det går ju att modifiera dom i all evighet.
Bara att lära sig att vika in till "sulan" är lite svårt, men så småningom blir nog det bättre med.
Men jag kunde inte låta bli att visa dom, här kommer länken till sidan, kopierar du hela länken kommer du direkt till barnskorna. http://www.lovebugscrapbooking.com/forum/viewtopic.php?t=5043&sid=754f9203175b8f102dcc234d8b697e27
Hoppas ni tycker att dom är lika roliga att göra som jag tyckte, kram till alla er som läser min sida//Anga

4 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Helt bedårande söta skor, som små söta praliner....löööööövlie!!

Kramiz

Linda sa...

Jättesöta!! Passar kanske Agnes små fötter?! :)

Kram, Linda

Ida sa...

*..Ooohh!!!.. Så otroligt söta! Vart hittade du mallen? På dopet till våran lilla bebis ska vi ha som tema på fötter och händer. Och då vore ju skor perfekt att ha som bordsplacering. Dopet är inte förens till hösten. Men jag gillar att vara ute i god tid. Och så tar det ju lite tid att göra allt oxå! Vore jättesnällt om du kunde skicka en länk på hur man gör antingen via mejl eller bloggen... Kram Ida. Diddi__@hotmail.com

Ida sa...

Jag såg inte att du hade länken där. Men jag funderar på om jag ska fästa "tungan" på baksidan och göra mellanrum på framsidan i stället? Vi får se. Ska sätta mig ner efter bloggrundan tänkte jag..