torsdag 2 april 2009

Drömväskan!!





Må tro om jag blev störtkär när jag såg denna väska.

Bara WOW...
Det var så mycket jag i den, så nu har jag fått dille, och även min son.
Han körde igång med en så fort han såg min.
Den går ju att göra i så många varianter, och nu är det bara att prova sig fram, det passar ju bra nu när man har alla födelsedagar, nån kusin kanske får den med en liten överraskning i, hihi...
Man kan även göra den med lock och med spännen.

Det blir en i läderlook efter denna, det ska bli spännande.
Den är så värklig IRL så min man blev lurad...
-Herregud, inte har hon väl gått o köpt en till väska.
Hann han tänka innan han såg att den var i papp, haha.
Det var riktigt roligt...Ha det gott ; )














2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Men ANGA....ja den var verkligen bara DU =) jättecoool.

Roligt att Pelle blev lurad jag ler för mej själv :-)
Har Du gjort den på frihand eller efter en mall.

Och Du......läderlook kommer ju att bli hur frän som helst....då kommer kanske till o med jag tro att Du köpt en ny väska...inte bara Pelle *asgarv*

Kramiz//Mia

Glimmis sa...

Kanonläcker!! Den förstår jag att du blev supernöjd med.

Längtar tills nästa kommer ut.... visst är det kul med allt annat än kort å LO;s man kan göra i papper. =)

Kramelilam