måndag 27 april 2009

40-års lur!!

Vi lurade ju syrran totalt, hihi.
Hon har försökt lura lite på om vi skulle ta ut henne när hon fyllde år, men när alla jobbar skift och helger, vissa bor inte ens i stan, och mitt i fjällresartiderna, så har vi inte fått ihop en dag som passar, fast vi försökt sen februari!
Jag rafsade ihop ett snabbkort, med de hon skulle packa, och det var mycket hon inte behövde använda, men vi var tvungen att skrämma henne, hihi, hon trodde att hon skulle behöva rida!!
Jag har gjort rosorna själv, efter ett tips från Glimmis, hon hade gjort det av "fula blommor" och det gick jättebra, men, hade jag knäppt ett kort på de uppifrån då?? Nej...

OCH HÄR ÄR HON!!

Hon fick en "ta hand om spa dag", är hon inte vacker så säg.

Vi hade superkul, som ni förstår, och vek oss dubbla av skratt, när denna, icke så smickrande, ansiktsmask kom på plats, men det fick hon bjuda på, huvudsaken att alla hade trevligt, och det hade vi.

TACK, till alla ni goa tanter, som var med och gjorde detta till en trevlig dag, kram kram...

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Men vad fiffigt att scrappa ett "lurkort"......och vem har fått ett sånt fint "lurkort" någongång tro =)

Fint med spetsen som en ram, har du stämplat texten??

Ni ser ut att ha haft roligt och det är kul när överraskningsfester blir lyckade.....och vad snygg hon var i masken :-)

Ha en bra dag!
Kram//Mia

Linda sa...

Hahahaha! Snygg mask! Synd jag inte kunde vara med, hoppas ni hade kul!

Kram, Linda