söndag 19 april 2009

Födelsedagskort


Så då har man suttit ute i helgen i det underbara vädret och scrappat.
Jag har ju som sagt var några att
göra kort till, så solen har varit en underbar inspirationskälla.
Här har jag gjort en oval och använt "Den blomstertid nu kommer" stämpeln som är embossad inne i kortet.
Synd att den inte syns så bra, den är väldigt vacker, med en ros.
Mitt i all scrapping så ska det ju vara lunch till alla killarna med alla kompisar, så grillen åkte igång och burgarna och parisarna laddades, det var 8 unga munnar som skulle mättas.
Och ni förstår väl att killar mellan 8 - 11 år äter inte bara 1 eller 2, jag fick ägna en lång stund åt att grilla allt, men det är det värt.
"Bättre många små munnar att mätta, än inga alls"

4 kommentarer:

Glimmis sa...

Vad fint du gjort. Gillade den ovala öppningen och att du lagt två band på varandra. Superfint.

Låter som du haft en härlig helg med massa goa pöjkar... ;)

Nu ska jag ta å gå å lägga mig igen. Kramiz

ScrapMi@ sa...

Men ANGA ett blått kort......det var så fint. Håller med Erica om att det var coolt med två band Du är så fiffig Du!!!

Haré gött!!!
Kram//Mia

Linda sa...

Detta kort känner jag igen ;)
Och det är superfint i verkligheten!!

ScrapAnga sa...

Ja, för det blev inget födelsedagskort, det blev ett dopkort istället. Inte konstigt att du känner igen det, hihi.