söndag 3 maj 2009

Dopkort

Vi har ju som sagt var varit på dop i helgen, och det var underbart härligt på alla de vis.
GÅLSJÖ BRUK
hölls dopet på, och omgivningen är ju så vacker, många härliga foton blev det, och den Amerikanska brunchen som dom har är ju både annorlunda och jättegod.
Här hade jag en beställning på ett till dopkort, så det fick gå i grönt, så att allt inte går i rosa.
Och än en gång fick jag användning för magnetalfabetet, och spets, jag är barnsligt förtjust i det just nu, jag antar att man går i "cykler", och nu är det spets.
Nu ska jag ner och knåpa ihop ett kort som jag har beställning på tills tisdag, men jag har ju hela måndag på mig.




3 kommentarer:

Glimmis sa...

Wow... vilket fint, cool vikning oxå. Köpte faktiskt det dära pappret i går..*fniss* me like.

Hoppas allt är bra med dig och de dina. Vi ses och hörs.

Kramen //e

ScrapMi@ sa...

Wow vilket härligt kort, frän vikning o ursnygga papper passande till ett dopkort ;-)

Kram//Mia

Linda sa...

Och detta kort med är helt underbart, det var nästan så man inte vågade öppna det ;)
Jag håller med Mikael, han sa till mig på kvällen efter dopet -"Det märks verkligen att Agneta är konstnärlig och har det där inom sig."

Nu väntar i på att dopkortet från er ska komma upp på bloggen :) Det är så vackert!

Kram på dig från en stolt familj som äger alla dessa underbara dopkort! /Carlssons