söndag 10 maj 2009

Dopkort,,,igen

Här kommer ett till dopkort som jag gjorde till lilla Agnes.
Det här kortet gjordes som så länge sedan som, ja gud vet när. På HC`s träff på Nola, tidigare i år, jag har ju inte kunnat lägga ut det för dopat var ju inte förren i MAJ.
Jag gillar tags, så jag gjorde ett kort med fack som man kan stoppa tagsen i. Jag använde CB`s alfabet BABY FACE, ett alfabet som jag tycker är väldigt användbart.
Tro, hopp och kärlek,
i små charms på ena tagsen och små fötter på en annan.
Sara Key´s stämplar är ju också helt underbara, så naturligtvis använde jag min enda stämpel av dom till att göra ett tryck. Jag inser att jag MÅSTE göra ett stort inköp där, haha.

Så Linda, jag vet att du har gått och väntat på detta, nu är det här, kramizzz...

3 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Jaaaa Sara Kay kan jag nog ha hur många som helst av dom ör sååå fina =)

Och den vackra stämpeln har Du bäddat in i fina papper o vackert band allt i en fin harmoni med underbart vackra tags.......tags är ju bara så fina.

Var Du på demon på scraphuset i torsdags?? Där demades det o hon gjorde så vackra tags =)

Ha det gött!
Kram//Mia

Linda sa...

Ja, nu kom kortet på bloggen. Så vackert är det!! :)

Finner knappt ord för kortet, Vackert, vackert, vackert!!!!

Kram, Linda

Glimmis sa...

vad fint! Kortet är som en rosa dröm, perfekt till ett nyfött litet barn. :)

Gillar upplägget.

Kramen.. =)