måndag 25 maj 2009

Akutkort...

Så, då har man "dumpit" ner i vardagen och plant igen, efter en helt underbar -nästan- en vecka i sol, bad, härliga ungar, goda vänners lag och fantastisk mat.
Tur man kan promenera : )

Kom ju på att jag var tvungen att snabbt göra ett kort som skulle gå med lasset ner till stockholmia förra veckan, så det blev detta med en flaska gott till som jag hade tänkt att de skulle ta med sig ut på en PickNick.

Jag tror att jag har en liten mus här hemma! För när kortet skulle gå och jag inte hade något lim så ser jag att det är lyft på grejer för at liksom, kika under, vilket resulterade i att det hade lossnat en liten bit papper, hmmm, fy på dig...

Jag tror nämligen att jag känner den där musen.

Stort GRATTIS i alla fall, och hoppas att det smakar.


2 kommentarer:

Linda sa...

Man tackar både för det fina kortet och den fina flaskan, kommer passa jättebra här någon dag i solen på en filt i någon park :)

ScrapMi@ sa...

Det var mej ett rackarna så snyggt snabbkort......fräscht o fint med matchande papper....o dots cardstock!!!
Låter underbart med en vecka i eran mysiga stuga utsikten från altanen kan jag se framför mej när jag vill...obetalbar!!!

Haré gött!!!
Kram//Mia