tisdag 26 maj 2009

Grattis, Grattis...








Så, då var det dax för ett födelse-dagskort till.


Jag klev upp halv 7 och började, vilket gjorde att den lilla råttan som bor hemma hos oss, hann även denna gång fara och peta på kortet och suddade ut vissa delar, jag hoppas att det inte syns så väl.

Jag älskar dotsCS, det blir så -nytt- på nåt sätt, och jag blev så glad när jag upptäckte att jag hade detta ugglepapper, för det passade så bra i färgen.
Jag var tvungen att lifta Mias vikning, och då fick jag ju en anledning att använda min tags, som jag har suttit o gnetat på, jag ritade ut en ram innanför tagsen, som jag klistrade på, det höjde effekten en aning.
Så nu ska jag strax åka till vederbörande, hade ju glömt bort att hon fyller år, jag hatar sista minuten kort, det är alltid något som strular.


Hmmm??? Varför har man inga färdiga kort hemma??


- Jo, för att de skulle ändå INTE passa den man ska uppvakta...


1 kommentar:

ScrapMi@ sa...

Jättefint =)
Härliga våriga färger o tagsen var superläcker förstår att mottagren blev glad!
Håller med att dots CS är jättefint...måste investera tror jag bestämt!!!

Den lilla råttan som bor hos Dej....har Du provat med en råttfälla *skrattar*

Hare bra!!
Kram//Mia