onsdag 18 mars 2009

Tagskort

Hej på er.
Nu har vi varit på en uunderbar helg på Nola, vi har scrappat, pratat, skrattat och ätit gott.
Tack alla underbara tjejer, för trevligt sällskap, jag längtar redan till nästa träff.
Och äntligen har jag tagit mig tid att lägga in ett nytt inlägg.
Trots allt så fick jag mycket gjort tycker jag, fast jag gjorde en hel del som är lite tidskrävande, men det är ju så härligt, för det skulle jag inte ta mig tid med om jag varit hemma.
Dessa tagskort är min nya passion, jag bara älskar dom, och de är tunna och man tror inte att det är något i dom, men se det är det.
Jag påstår att jag inte gillar brunt, men det verkar som om jag har en gömd passion för den färgen, ; ))
Det här blev ett "att ha på lager" kort, det behövs ju med, det finns inget jobbigare än när man står där och ska någonstans och så har man inget kort.

Ha det bra,

KRAM...Anga




4 kommentarer:

annbe sa...

Underbara tags du gjort! Det är verkligen snyggt med brunt(jag tyckte inte om den färgen tidigare men nu gillar jag den starkt)

Katrin sa...

Du är underbar! TACK för alla kommentarer, å den bästa - Du är Jill! Den tackar jag särskilt för! Förstår att du haft en bra scraphelg... kul! Å så ska ni till Åre också. Åh vad jag blir avis, jag som blivit en riktigt slalomräv... Nu vill jag bara testa mina nya skidor men det verkar som det låter dröja innan vi kommer iväg.
Jag har inte heller varit nån brun fantast men det är rätt snyggt! Ha det bäst i hela världen för det är du värd vännen. Kramar i massor från mig till dig och de dina. Hoppas att killarna piggar på sig snart och är i toppform när ni är på semester!

Glimmis sa...

UNDERBARA kort du skapat... jag tror detta är din stil, tycker det passade dig på ngt vis. Kikade igen... lika underbart igen.

Gösses vad jag tycker det var evigheter sen vi sågs. Måste bli snart. =)

Kramelilam //e

ScrapMi@ sa...

Anga.....dettta kort är liksom bara DU för mej, varför har Du inte börjat med brunt förut!!!!

Och vips hade Du gjort detta kort på träffen och det är verkligen annorlunda..... skitsnyggt med tagsen, spetsen och jag allt var jättefint!!!! En liksom rock/romantisk Anga stil!!!!

Men vad är det jag hör Ozzy....hihi här har både påskpyntas o stereon är laddad....då kör vi!!!!!

Ja vi hinner inte ses innan vi åker men jag önskar Er en underbar vecka i Åre...o Du ta´t lungt!!!

Kramar //Mia