fredag 20 mars 2009

Hjärteburk

Jag tömde en burk igår, och blev såå vansinnigt sugen på att altra den, så jag var tvungen att springa ner på en gång.

När jag satt där och precis hade tagit fram Pro Marker pennorna så sa det bara

PANG,,,

så exploderade lampan vid scrapbordet och hela nedervåningen blev svart.





Tur att man hade mannen hemma, han blev snabbt blixtinkallad för en titt i proppskåpet. (för är det inte så att man blir handlingsförlamad så fort gubben är hemma)
Snart fixat, men hela lampan var HET, så jag
tordes inte sätta i en ny lampa i den.
Jaja, man har ju en övervåning, så fortsatt målning där.
Jag köpte så många nya roliga saker när vi var på Nola i helgen, så det gäller ju till att använda det.
Jag har också fått en liten förkärlek till dessa rosor, nu är jag ju galen i blommor överhuvudtaget och "More is less"

Nu ska middan börjas med, och packningen ska göras klar innan vi drar iväg till Åre.

Soliga hälsningar från mig.





3 kommentarer:

Glimmis sa...

Lövlie... kanonfin altrad burk.

Hoppas veckan i åre blir underbar och skänker tröst till sarjad själ.

=)

Kramelilam på dig //e

Katrin sa...

Snygg kruka! Måste bara dementera detta med att bli handlingsförlamad när gubben är hemma... Min är ju aldrig hemma å skulle han mot förmodan vara det så är det bäst att göra det själv iaf... ha haa.. Nja, jag har skaffat en dräng som gör det jag inte klarar av på egen hand! Ensam är inte alltid stark!å vissa saker klarar man inte själv! Ha det underbart i Åre... Hoppas att ni får kanonväder! Kram kram

scraploppan sa...

MEN VA FIN!!!!
Den här var helt i min smak! Blir genast sugen på att göra en själv oxå hihi
Det kan nog bli lite härm från dig när det är dax...hihi
Ha det bra i snön!

Kramar ///L