onsdag 25 mars 2009

Leende!!













Nu har turen kommit till ännu ett syskonbarn.
Denna glada kille gjord jag en LO på
när vi var på Nola, när det var scrapträff.

Det är så vansinnigt roligt att träffas så många entusiaster och man blir så inspirerad.

Denna LO hade jag tänkt ut innan att jag skulle göra, men jag hade aldrig trott att det skulle ta sån tid att finna rätt papper, och rätt färg till spetsen, osv osv.

Jag började att sy pärlorna, men det visade sig att det var för små hål i pärlorna, hmmm...

Då var det till att tänka om, till slut fick jag sy med metalltråd.

Just nu är denna kille med oss uppe i Åre, och han och kusinerna åker slalom så att det ryker om det. Imorron blir det ett besök på det fjälliga badet, det ska bli jättekul och massor med rutchkana.
Sen får man njuta av sista solen på eftermiddan, för det blir sämre väder över helgen sägs det.

Tjolahopp o ha det bra ; ))

3 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Den är helt ljuvlig denna LO så mycké jobb Du la ner på den.....men så här i efterhand måste det vara värt alltihopa för den är underbar =)))) med alla dessa pärlor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas Ni får en härlig dag på badet i morgon!!!

Kramizzzz//Mia

Glimmis sa...

Kanonfin LO du poat fram. Förstår att den måste tagit sin tid att få färdig.

Önskar er en fortsatt skön vecka!

XXXXXXX //erica

Anonym sa...

Jättefin!!! :)
Du är duktig du!

Kram kram och hälsa med dig /Linda