tisdag 10 mars 2009

40-års kalas

Idag så fyllde min syster 40 år, och det är ju en stor dag.
Så ute i tid som man är!!! Så började jag med kortet vid halv åtta imorse, inte smart.
För göra ett kort, nej det är ju dumt, vi gör en "kortlåda" istället, OCH, hur lång tid tar det då??
Jag kan säga att med 2 korta pauser, så var jag rätt stressad vid 13-tiden, när firandet skulle ske 13.30. Och jag var INTE klar, varken med mig eller kortet, kändes det som.
Men här är det nu, och födesedagsbarnet var nöjd, och det är huvudsaken. Det som var kul var att det var hennes festman som hade bett mig att göra ett kort, och det var kul, inte ofta karlarna kommer och ber en att göra kort.


Jag dekorerade inne i boxen med de fina rosorna jag har fått och med en spets, för dagen ny.
Några stämplar, som jag naturligtvis inte rår om själv och mitt nya alfabet, som visade sig vara riktigt bra, jag gillar när alla bokstäver är på samma platta, hmmm.... Jag börjar bli lat med CB.



5 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Men Anga den var ju superfin helt lööövlie.....färgglad o härlig.
Hade inte förväntat mej detta färgval från Dej.....men jag blev riktigt glad av att se denna fina kortlåda.....du är fiffig Du =)

Nu har Du värmt upp bra inför helgen....fniss!!

ScrapMi@ sa...

Du har en utmaning att hämta i min blogg =)
Kram!!!

Katrin sa...

Åh vad fint det blev, förlåt om jag ringde och surrade när du va så stressad... hoppas att det blev ett trevligt kalas. Kram vännen!

Anonym sa...

Den var jättefin!!! Smart att göra en ask istället för ett kort då presenten står "i asken".

Kram kram

Glimmis sa...

Men tjoho... vad glad man blev av att se ditt alster, den riktigt strålade.
det var ju en superide att göra en lite låda som kort... kul kul, läggs på minnet ;)

Lycka till med skapandet i helgen, lite avis är jag allt.

Kramis