lördag 31 januari 2009

SCOTTY & FABBE...



Är jag inte lyckligt lottad som får ha alla dessa underbara barn omkring mig. Just nu är Fabbe och hans syster här o ska förgylla kvällen för oss.

Jag hade sån insperation igår, helt otroligt, jag pysslade hela kvällen, underbart kul.

Jag håller ju på att beta av mina syskonbarn, så snart ska jag iväg o fota fler av dom, jag har ju 1 av mina egna grabbar kvar att jobba med.

På det här kortet så är det färgkort i mitten som tonar ut till svartvitt, det verkade lite kul, men... Jag vet inte om jag tyckte det :)

Och jag o brunt, nänä, inte min färg, men just därför var det så kul att jobba med, jag har gått helt emot mina principer vad det gäller papper o färg.

Nej nu ska lördagssteken stekas, ha en trevlig helg, kram till alla som läser detta ; )

6 kommentarer:

Katrin sa...

Härliga kort du gör! Jättefina må jag säga.
Trevlig helg själv. Kram

ScrapMi@ sa...

Men Anga vad tjusigt.....och Du har verkligen lyckats med brunt, band o rhinestones var ju coolt tillsammans. En Lo helt i min smak, jättefin!!!

Kram/mia

Glimmis sa...

Det är en jättfin LO och du har fått ihop det jättebra.

Kramelilam //e

Anonym sa...

Så fina kort du gör. Blir alldeles imponerad av alla som kan åstadkomma såna fina saker

ScrapMi@ sa...

Du är utmanad....kika i min blogg ;-)
Kram/Mia

Karin sa...

Hej!
Tack för titten! =)
Här inne fanns ju massa fint & titta på! =)

Ha det gött!