lördag 17 januari 2009

Det Vackraste

Just nu, är min yngsta systers lilla AGNES, hon upptar stor del av mina tankar nuförtiden.
Otur för mig, att de bor i Stockholm, jag vill ha hon här, här hos mig.


Jag känner att jag är inne i en blomperiod! Har kollat in andra som använt mycket blommor och blivit väldigt inpirerad. Sen tycker jag att sötvattenpärlor är så fina, ,,,när man trär dom uppå strå,,, Jag gillar denna "overlay" för den är så "skir" om man nu kan kalla den för det, hihi...
Jag tror att det lutar åt "VÅRKÄNSLOR" hos fröken Anga, vi hörs, tjoflöjt...

6 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Men ANGA, WOW WOW WOW så underbart vackert.
Två snygga tjejer fotot, underbar rubrik, snyggt med overlay, hjärtanen, blommorna ja allt har du fått till, till en underbart vacker o skir LO.
Det är nog din finaste hittills....SNYGGT!!!!!!!!
Kramen/Mia

Anonym sa...

Sååååååååå fiiiinnnnnn!! Jag blir alldeles tårögd!! Duktiga syster! Vi saknar dig med!

Kramar från yngsta syster och Agnes som är stolt över sin duktiga moster!

Glimmis sa...

OOOOMMMMMGGGGG!!!!! Vilken underbart fin LO... jag håller med mia din absolut bästa, iaf i mitt tycke... gillar detaljerna, fotot, rubriken... löööövlie

gatt bara titta igen... den är underbar.

muken //e

ScrapMi@ sa...

Är inne o tittat igen.....mmmmm den är som en karamell!!!
Tjohooo hoppas Ni har trevligt på partajjjjet!!!!
Kram/Mia

Katrin sa...

Himlarns va fint kort! Men så är det ju snygga brudar också! Förstår att du skulle vilja ha lilla Agnes på närmare håll.
Kram!

scraploppan sa...

God kväll!
Jag har verkligen inte tittat runt på alla roliga bloggar på länge känner jag nu...! Vad fint du gjort här inne! Och så denna LO!!!
Den är fantastisk!!!!! Du är suuuuper på det här alltså...;)
Ha en bra vecka så syns vi!

Kramen/// L