tisdag 13 januari 2009

OJOJOJ

Det är ju nästan så att man ska skämmas, har jag inte fått en till award.
Men man blir ju stolt med, TACK än en gång till
katrinkarlstrom.blogspot.com som har skickat denna till mig.

Regeln för den här är att man lämnar ett avtryck hos den som man vill ge den till. De kan i sin tur hämta den hos mig, och länka till mig i sin blogg.

Jag vill ge denna till:

Taradamtamtadam...

MIA och GLIMMIS...för att ni är så goa vänner och ni båda är stora idoler till mig inom scrappen. Tack för all hjälp och peppning.

TACK Katrin

Kram till er alla

3 kommentarer:

Glimmis sa...

Underbara kära du... tack snälla du är för go!

kram på dig din plutt

Glimmis sa...

kommer inte ihåg om jag sagt det men din blogg har ju blivit ASACOOOL juh!!!!!
headern=underbar, bakrunden=så bra... den är bara COOOOL!!

kramelilam //e

Nu ska jag sluta kommentarbomba tre st på 5 min får räcka... ;)

Katrin sa...

Det är väl klart att du ska ha den! Du är ju en självskriven person.. Jag gillar dig skarpt än fast du har en dragning för Lars-Kristerz