söndag 25 januari 2009

KÄRA KUSIN !


Det här är min son Todd och hans kusin Fanny. Det skiljer bara 9 månader i ålder, och dom har varit tillsammans väldigt mycket. Dels för att hon varit hos oss ofta när hennes föräldrar jobbat, och dels för att de gillar att vara tillsammans. Men nu börjar de bli äldre, det kanske inte håller i sig allt för länge, killar o tjejer växer ju som sagt ifrån, och vill inte göra samma saker.
Men jag hoppas att de alltid ska komma ihåg hur mycket de betytt för varann, och jag är glad att jag kunde föreviga denna känsla.
Hon har varit som en liten "dotter" i detta mansdominerande hus, och hjälpreda som ställer väldigt många frågor, där är killar o tjejer olika, Kram till er kär barn.
Här har jag ett papper som jag har målat själv, det är så kul.
PS: Jag har varit o "liftat" lite igen, Mia´s pärlspjut, tack för den, hihi.

5 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Imponerad Du utvecklas i stormsteg. Jätte tjusig LO och fint med alla "smycken" jag tycker det är sååååå fint!!! Det förhöjer LO så mycket. Duktig Du är!!!
Ha det gott!
/Kram Mia

Katrin sa...

Vilka sötingar! Härligt att kunna bevara "känslan" med äkta vänskap!. kram

Anonym sa...

Verkligen superfin!! och fin bild på de båda.

kram kram

Anonym sa...

Om du visste vad slolt o glad Fanny blev när hon såg kortet.
Det var jättefint. Som Fannys kompis sa..... tänk om jag var så där duktig.

Glimmis sa...

ha... ja ser du... här är pärlbandet... vilken tur jag är inte totalt förvirrad då inte... bara ganska mycket. =)

Jättefin Lo! Mycket bra.

Kram från-en-snart-uppgraderad erica