måndag 14 september 2009

TACKKORT




Så, då var jag klar med TACK korten som syrran skulle ha gjorda.

Det var inte så många kort, för de gifte sig i hemlighet, och ska skicka tack kort till de som ändå (naturligtvis) uppvaktade dom.
Papprena var köpta och valda, så det var till att klippa, klista och montera. Gud vad det är kul när det går som man har tänkt, emboss*fönen* hade jag ju inte hållit i på ett halvår, men det var ju så kul, kul, kul.

Nu ska det väl rulla in lite nya alster allt eftersom, nu får man inte vara lat. Känner mig pigg, kry och redo, vi hörs...

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Men dom blev ju jättefina =)
Enkla stilrena o härliga.....vad Annika ska tyckas gjort ett bra byte.......men jag tycker ju att Du drog vinstlotten för vem skulle inte hellre scrappa än o putsa fönster *fniss*

Kram kram//Mia

Glimmis sa...

Gisses vad jag ligger på latsidan med bloggrundor... hihi annat som prioriteras kanske. ;)
Riktigt niceiga tack-kort du fick till... pappret på det andra kortet var superfint, tror bestämt det är det jag har remsan kvar på här vid datorn (från dottern som köpt det å använt till ngt)

Det är bra tankegångar du har... U go girl!!
Kram från erka(??!!...vars nu det kom ifrån.. hihi)