onsdag 30 september 2009

Bröllopskort


Då kan man sätta in bröllopskortet, eftersom festen är bortgjord och kortet är levererat, hoppas att mottagaren blev nöjd.
Nöjd vet jag att hon blev för halsbandet hon fick i "födelsedagsförskott", långt ord det där, haha.
Jag valde att göra ett bröllopskort i svart, vitt och grått, lite annorlunda, men jag hade sett ett sånt och tyckte att det var så vansinnigt fint, så det har iiiingenting att göra med att det är mina favoritfärger, hihi.
Jag är ju lite sparskrapad när det gäller stämplar, men det fick bli en liten ändå.
Jag som gillar "mycket" på korten, känner att jag går mer och mer över till enkelt.
Sen dessa "Spell binder" tycker jag är så vackra, skulle kunna ha hur många som helst, jag tror att jag ska köpa en till på tjejkvällen i stan ikväll.
Ha det gott, kramen

2 kommentarer:

Glimmis sa...

blev mycket bra. och håller med spellbinders är underbara. =)

ScrapMi@ sa...

Men vad tjusigt det fick Du till bra tycker jag.
Jag håller med Dej spellbinders är ljuvliga kan nog önska sej hur många som helst!

Kram/Mia