onsdag 9 september 2009

Tack för att vi fick komma...

Ojojoj, vad jag har lagt av mig.

Hur kan det bli så här!?

Jag till och med glömde bort att man kan använda 3D-Lack, för att förhöja effekten på kortet, det var helt tomt, jag kom inte på nåt att göra förutom en rosett!





Jag använde en ny punch för att få ut de vågigia kanterna inuti runt pajerna, men det var bara för att den var ny som jag kom på att använda den.
Och pappret "for great ideas" som jag köpte i Stockholm var roligt att använda , för mottagaren har alla papper, och kan allt om alla papper, men se, detta hade hon inte.
Jag tror att jag behöver gå på "träningsläger".
Så tjejer,,, känn er manade att hjälpa mig tillbaka i rätt tänk, en skrapkväll kanske vore på tiden!
Ha det bra, pöss

3 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Tusen miljoners TACK för kortet, det var jättefint.....trots att Du anser Dej ha fel tänk gillade jag kortet o som Du säger pappret var helt nytt har aldrig sett förrut.....å det var jätteläckert =)

Ja visst kan vi ta en scrapkväll inte mej emot =)

Kram kram//Mia

Glimmis sa...

Åh inte har du legat av dig... nope där tar du misste. =)

Jättefint kort å sååååsåså snyggt med den stora rosetten. Lövlie..

Kramelilam //Erica

Michaela sa...

Sååååå fint! Pappret på kortet är min favorit just nu. Kjam....