söndag 19 juli 2009

PEKFINGERVALSEN


Och jag som trodde att jag skulle klara mig ifrån scrappandet, under "rehabtiden".

Men icke sa Nicke, syrran skulle ha ett födelsedagskort gjort, och får man en beställning så är det bara att försöka jobba, hihi.

Jag skrev pekfingervalsen, för det var så det kändes att göra det, det fick bli som det blir när man bara har 1 hand + några fingrar att nypa med.Jag kan ju inte motstå dessa mappkort, det är mycket göra, men de är så härliga.
Det blev en enkel låsning med ett band.
Någon CB gick ju inte att köra så jag fick använda gnuggisar till texten.

Nu sitter jag här på altanen ute i stugan och blickar ut över en blank sjö, barnen är ute på hopptornet som de är så galna i, de ska dit 20 ggr om dan, det "plumsar" i vattnet och de hoppar för fullt, högsta hopptornet är nog nära på 6 meter, så de är duktiga.

Nu ska jag göra kvällsfika till de trötta o hungriga när de kommer tillbaka.

Ha en underbar fortsatt sommar, det ska jag ha, KRAM.

2 kommentarer:

Katrin sa...

Ni verkar ha det bra i stugan! Hoppas att armen läker snart så du får njuta lite av sommaren!

ScrapMi@ sa...

Super duper tjusigt kort Anga mappkorten är så fina o roliga att göra.....härliga färger med en massa trollsländor....matchande papper är så tjusigt!!!

Hoppas Ni har det fortsatt härligt i stugan o att armen känns bättre o bättre =)
KRam//Mia