torsdag 26 februari 2009

GOA VÄNNER

Vad vore livet utan vänner?? Ja, säg det... Jag har turen att få ha några riktigt goda vänner omkring mig, och den här fina altrade godispåsen fick jag till ALLA HJÄRTANS DAG.
Jag vet att det är ett tag sedan, men,,, Jag har ju varit på AC/DC, hmmm...
Jag vet, bortförklaringar!!
Jag har bara helt enkelt...varit LAT, LAT, LAT...
Vi ska se om verksamheten kommer igång igen, jag har ju fått några objekt nu när vi var i Stockholm.
Vill åter igen tacka vederbörande som tänkte på mig, och gav mig denna fina present. L U

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Jag längtar efter att din inspiration kommer tillbaka, svackor hamnar man alltid i.

Kanske AC/DC konsert o besök hos syster ger en puff i rätt riktning!!!

Fin påse Du fick på Hjärtedagen ;-)

Ha det gott!!
Kram//Mia

Anonym sa...

Tack en en gång för all hjälp i helgen!! Mycket uppskattat!
Jag har saknat dina blogginlägg! :)

Kram kram