lördag 6 december 2008

Välkommen till ScrapAnga

Sitter o funderar, "Vad i hela fridens dagar, gör jag här". Hmmm, är man så lättpåverkad? Jag hade väl aaaldrig trott att jag skulle ha en blogg!!
Men så är det. Med lite påtryckning från goda vänner så blev det så, nu finns det ingen återvändo, nu har jag bestämt mig.
Här är jag! Och nu tänker jag stanna.

Jag är en 44 årig mam,,,
Gud vad det lät hemskt, vi börjar om.
Jag är en 3 barnsmamma som bor i Själevad. Killarna är 10, 9 och 7 år gamla, deras far är 43 år och vi är gifta.
Det bästa med att bara ha grabbar i familjen, det är att JAG får så mycket kärlek, och det är precis vad en mamma behöver.

Det här med att ha en blogg var absolut inte något självklart, men när jag nu har skaffat mig en "hobby" för första gången i mitt liv, så skulle det vara kul att dela med sig av den till flera. Som ni förstår så är det scrapbooking och kortmakeri bl.a. Så om ni tittar in hos mig, lämna gärna en kommentar, det här får räcka till att börja med, vi hörs vidare, Kramelikram ;)

1 kommentar:

Glimmis sa...

coooooolt bruden! I löv it! Hjärtligt välkommen in i bloggvärlden, nu öppnar sig heeelt nya "måsten" å "vill ha"... denna hobby tar liksom nya banor heeela tiden.

nu ska jag kika vidare... kramiz //e